Pomoc
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
1. Jak z się Państwem skontaktować?
Jeśli zapytanie dotyczy zamówienia usługi reklamowej proszę przygotować numer konsultanta znajdujący się w prawym górnym rogu formularza zamówienia oraz kontakt pod numerem infolinii znajdującym się na w lewym dolnym rogu formularza.
Nasi pracownicy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.
2. Nikt nie odbiera
Jeśli nie mogą się Państwo skontaktować telefonicznie prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@centrumdrewna.pl
3. Podpisaliśmy umowę, ale chcielibyśmy zrezygnować
Informujemy, że według obowiązujących przepisów, usługobiorcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 7 dni kalendarzowych od jej zawarcia. Przypominamy, że 10-dniowe prawo (zob. art. 1 ust. 2 UOchr.PrKonsum.) do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów dotyczących usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu odstąpienia. Rozpoczęcie realizacji usługi reklamy i wirtualnej wizytówki następuje w przeciągu 2 godzin od momentu zawarcia umowy, nie kwalifikuje się więc do terminu 10-dniowego.
4. Dokonaliśmy wpłaty za usługę, ale nie otrzymaliśmy jeszcze faktury
Faktury VAT wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty od Państwa. Mimo naszych najlepszych starań nie odpowiadamy za jakość działania Poczty Polskiej oraz wszelkiego rodzaju opóźnienia zaistniałe po stronie operatora pocztowego. Jeśli nie otrzymali Państwo faktury prosimy o kontakt telefoniczny, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00 pod numerami 796 981 270 lub 883 606 550
5. Otrzymaliśmy drogą mailową przypomnienie o płatności
Przypomnienia o płatnościach są standardową procedurą INFORMACYJNĄ. Wraz z przypomnieniem otrzymują Państwo elektroniczną wersję faktury pro forma w celu usprawnienia rozliczeń.
6. Otrzymaliśmy od Państwa przesądowe wezwanie do zapłaty. Dlaczego?
O ile nie ma żadnych zmian w formularzu zamówienia standardowy termin płatności wynosi 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym terminie kontaktujemy się z dłużnikiem celem ustalenia terminu płatności. Jeśli konieczne są kolejne działania dłużnik otrzymuje wezwania do zapłaty. Dopiero jeśli wszystkie powyższe działania nie odniosą skutku dłużnik otrzymuje informacje o pozwie o zapłatę należności skierowanym do sądu.
7. Dokonaliśmy zaległej wpłaty. Nie życzymy sobie dalszych ponagleń
Procedura windykacyjna zostaje wstrzymana w momencie zaksięgowania zaległej należności na naszym koncie. Aby przyspieszyć proces mogą Państwo przesłać dowód wpłaty na adres email biuro@centrumdrewna.pl lub faks (71) 750 37 42.
8. Na otrzymanej fakturze VAT są błędne dane
Prosimy o sporządzenie noty korygującej i wysłanie jej na nasz adres korespondencyjny :
CentrumDrewna.pl
ul. Gajowa 55/5
50-520 Wrocław
9. Na fakturze VAT jest inny wystawca niż CentrumDrewna
Wystawcą faktury VAT jest spółka Charisma Sp. z o.o., która jest właścicielem serwisu CentrumDrewna.pl
10. Czy muszę wejść na stronę główną serwisu żeby znaleźć wizytówkę mojej firmy?
Wizytówkę mogą Państwo odnaleźć poprzez wyszukiwanie na stronie głównej serwisu CentrumDrewna.pl oraz w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych takich jak Google.pl na odpowiednie zapytania.
Pozycja wizytówki danej firmy w wynikach wyszukiwania na naszym serwisie zależy od słów treści reklamowej, doboru słów kluczowych i ich jakości, konkurencyjności na dane słowa kluczowe oraz konkurencyjności w danej branży jak również charakteru prowadzonej działalności. Zespół serwisu CentrumDrewna.pl przykłada bardzo dużą uwagę na kwestie pozycjonowania całego serwisu, jego rozpoznawalności i jakości.
Dla przykładu w wynikach wyszukiwania Google znajdujemy się na pierwszej stronie po następujących:
- kruszywo, prefabrykaty budowlane
- tartaki, tarcica iglasta
- elektromechanika pojazdowa, lakiernictwo samochodowe
- rozliczenia CIT, bilanse, biuro notarialne
- ortodonci, optyka okularowa
oraz wiele innych fraz pomagających w zindeksowaniu firm znajdujących się w naszej bazie.
Aby poprawić pozycję swojej firmy w Internecie mogą Państwo również skorzystać z naszej oferty dotyczącej LINKÓW SPONSOROWANYCH oraz POZYCJONOWANIA.
11. Jak działa licznik odwiedzin na wizytówce mojej firmy?
Licznik odwiedzin pokazuje ile było wyświetleń Państwa wizytówki. Liczba jest sumą wejść ze strony głównej serwisu jak również wejść pochodzących z wyszukiwarek internetowych takich jak Google.pl.
12. Jakie są statystyki odwiedzin Państwa strony?
Jeśli chcą Państwo otrzymać statystyki dla swojej wizytówki lub dla całego serwisu prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@centrumdrewna.pl tak, abyśmy mogli przesłać najbardziej aktualne informacje.
13. Ile firm jest w Państwa bazie ?
Ze względu na stale powiększająca się bazę, aktualną liczbę firm znajdujących się w całym katalogu oraz poszczególnych branżach znajdą Państwo pod następującym adresem
Copyright 2008-2010 Charisma Sp. z o.o. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione